The Teaser Facial Face Mist

March 04, 2019

Harini saya nak share tentang The Teaser Facial Face Mist by Yasmin Secret.

Masalah kulit yang sering kita hadapi seperti jerawat, jeragat, pori-pori besar, wajah kusam dan breakout yang sangat teruk boleh selesai dengan penggunaan TT Facial Face Mist ni. Jangan terperanjat tau, bila kulit jadi glowing dan flawless!



Memang magic! Jangan tak percaya, sehinggalah korang cuba dulu. Dah cuba, confirm tak nak tinggal dah guna dan bawa ke mana-mana saja TT Facial Face Mist ni. Siap letak kat rumah 1, kat opis 1 dan dalam handbag pun ada 1. Senang bila nak guna, capai saja. 

Harga pun memang sangat berpatutan. Penggunaan yang sangat jimat sebab kita hanya perlukan semburan minima jer untuk seluruh wajah. Best sangattt!

Cara penggunaan The Teaser Facial Face Mist senang sahaja, iaitu hanya spray kat wajah!
Yang lagi best, TT Facial Face Mist ni memang mesra pengguna. Ia boleh digunakan dengan skincare yang korang sedang guna sekarang. Senang cakap, TT Facial Face Mist ni adalah pelengkap kepada rutin penjagaan kulit harian kita. 

Yang paling penting, produk TT ni selamat dan telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Tak perlu risau, ia tidak mengandungi bahan kimia yang berbahaya. Gunakan tanpa was-was!

TT Facial Face Mist sesuai digunakan untuk semua jenis kulit, termasuklah kulit wajah yang sensitif. Ia boleh digunakan oleh kaum lelaki dan wanita.

Jom Whatsapp kami untuk maklumlat lanjut dan pembelian:

You Might Also Like

0 comments