Kenapa Anda Perlukan & Bagaimana Menggunakan The Teaser Facial Face Mist dengan Berkesan?

March 05, 2019

Wajah yang segar, sihat dan berseri-seri memang menjadi idaman setiap insan. Mudah sebenarnya untuk mengekalkan kecantikkan wajah. Salah satunya dengan rawatan semburan wajah atau The Teaser Facial Face Mist by Yasmin Secret.


Fungsi:
TT Facial Mist adalah sejenis cecair yang direka untuk merawat jerawat, jeragat, parut, mencerahkan wajah, mengecilkan pori-pori, menyegar, menghidrat, awet muda, mengurangkan kedutan, melembab kulit secara semulajadi, glowing, flawless dan banyak lagi. 

Selain itu, Penggunaan TT Facial Face Mist yang hebat ini juga dapat digunakan sebelum menggunakan make-up atau sesudahnya untuk menghindari rasa kering dan mengekalkan solekan supaya solekan kekal cantik sepanjang hari.

TT Facial Face Mist juga berfungsi untuk mengimbangi pH kulit terutamanya selepas mencuci muka dan menghidrasi kulit muka. TT Facial Face Mist juga membaiki penampilan kulit wajah anda dan menjadikan anda rasa lebih yakin.


Khasiat:
Mengandungi antioksigen serta mineral yang mampu mengekalkan kelembapan kulit secara menyeluruh sepanjang hari.


Kelebihan:
Sebagai “energy booster” pada wajah kerana ianya sangat menyegarkan di samping memberi kelembapan yang maksimum untuk penjagaan yang sempurna. merawat, glowing dan flawless-kan wajah juga tidak dilupakan.


Mengurangkan Keradangan:
Jika wajah berjerawat kemerahan atau sensitif, TT Facial Face Mist berfungsi untuk mengurangkan rasa tidak selesa tadi dengan meneutralkan kembali kulit wajah dari dalam.


Solekan Tahan Lebih Lama:
Bukan untuk merawat kulit wajah sahaja, TT Facial Face Mist juga diformulasikan untuk kecantikan membuat solekan tahan lebih lama dengan cara mengawal pengeluaran sebum untuk imbangkan lembapan dan minyak pada kulit wajah. Hasilnya, solekan akan jadi tahan lama hampir 8 jam walaupun berpeluh ia membuatkan wajah nampak glowing dan flawless.


Mengurangkan Minyak pada Wajah:
Jika anda memiliki wajah berminyak atau kombinasi, pilihlah TT Facial Face Mist yang dapat membantu anda untuk mengurangi minyak dan membantu untuk mengawal minyak berlebihan pada wajah anda daripada berminyak dengan teruk sambil membantu untuk mengecilkan pori-pori yang besar pada wajah.


Mencerahkan Wajah:
TT Facial Face Mist yang dapat mencerahkan wajah agar wajah tidak kelihatan kusam dan menjadikan wajah semakin hari semakin berseri-seri.
Kandungan dari bahan alami menjadikan produk TT Facial Face Mist selamat digunakan. Ekstrak yang terkandung pada produk ini merupakan bahan aktif yang terkenal dan natural di yakini keberkesanan dalam penjagaan kulit seharian.
Whitening Face Mist yang bersifat anti oksida ini mampu memerangi radikal bebas dan memulihkan kesan kerosakan kulit dari dalam. Oleh itu, kesan di sebalik penggunaan yang rapi dapat mengembalikan wajah yang segar, lembap dan wajah kekal muda sentiasa.


Kelebihan:
Memberi kebaikan pada kulit agar kekal tegang, lembut, cerah, awet muda dan merawat masalah wajah.
Mengandungi vitamin C, vitamin E dan lain-lain. Aroma yang menyegarkan sambil merawat wajah dari dalam dengan TT Facial Face Mist.


Di formulasikan dengan aroma yang begitu lembut dan menyegarkan dengan efek melembapkan dapat memperbaiki tekstur kulit dari dalam. TT Facial Face Mist memberi tumpuan kepada kualiti dan nilai selektif tentang faedah produk, penampilan, wangian dan paling penting, bahan-bahan berkhasiat yang melembapkan dan memelihara kulit anda secara terperinci

TT Facial mist boleh membantu menghidratkan wajah yang kekeringan. Terutamanya jika anda terdedah kepada suhu penghawa dingin, ataupun wajah menjadi lesu kerana berada berjam-jam dalam perjalanan atau dibawah sinaran matahari. Semburkan TT Facial Face Mist ini untuk mendapat kesan segar dengan kadar segera.

Dapatkan segera TT Facial Face Mist terbaik di pasaran
Sesuai untuk lelaki dan wanita.
Sesuai untuk semua jenis kulit bawah.


Tunggu apa lagi? Hubungi kami:

You Might Also Like

0 comments